Първоначално публикувано от duronman
Покажи съобщение
Известие
Collapse
No announcement yet.
Алфа 166 2.5 / 3.0 - помощ при покупка.
Collapse
X
-
Утре сутринта продавам Lybra-та и направо ми се е свил стомахътЗа всяка кола съм така, все едно се разделям с дете, не с кола... Не знам как е при вас колеги, но се опитвам да се отуча от привързвам към коли, но е по-вероятно да е към спомените с тях, не към самата ламарина...
Alfa Romeо 166 2.5 V6 Sportronic, EX: Lancia Lybra Comfortronic 5.20, Ex: Lancia Kappa Power Drive 5.20
Comment
-
Колеги, да ми е честита, май това ми беше едно от най-бързите прибирания от ПловдивЗа сега съм много доволен от колата, управлява се страхотно, вози страхотно, стабилна е, на пръв поглед няма почти нищо за правене. Искам само да попитам на колко километра се сменя маслото на автомата и с какво, къде са маркучите за пръскалките на предното стъкло и какво масло препоръчвате за шестаците.
(Става дума за сивият 2.5 бензин автомат от Пловдив)
EDIT: намирам разни закопани фактури по багажника и колата май наистина е правила по 4-5К на година, колкото и абсурдно да звучи.
EDIT 2: За автомата едно питане, понеже е по-друг от на либрата - през цялото време (150 извънградско и 50 градско) се държа много добре, но на един светофар, като бутнах от D на ръчен / спортен режим и се усети леко приблъскване на място, и след това не го е правила повече. Кажете другите с автоматите имате ли такива наблюдения.Last edited by duronman; d.m.y г., 23:50.Alfa Romeо 166 2.5 V6 Sportronic, EX: Lancia Lybra Comfortronic 5.20, Ex: Lancia Kappa Power Drive 5.20
Comment
-
Честитои безаварийни километри.Маркуча за чистачките поне на JTD се намира,като застанеш пред колата в ляво,горе долу върви с тръбите на климатроника и се снажда малко преди пластмасовия капак където е под чистачките.Махаш пластмасите от ляво и ще го видиш.
Comment
-
Първоначално публикувано от duronman Покажи съобщениеВидях, че маслото за скоростите е Esso ATF LT 71141, не знам къде ще се намери в България, но ще му мисля.
ah the old auto box question.
See previous threads on this but:
If you can find me an oil that lasts more than 50k miles without degrading, especially given the pressure and shearing stresses it undergoes, then you should be selling it for great profit.
I wouldn't trust any oil past this sort of time or milage.
The problem is:
a. The stuff is tricky to find and not cheap. Selena oil can be found to replace it on the internet. Ordinary ATF won't do as it needs additional additives to allow it to last. If you are going to change it every 12k or so, then a Dextron 4 will probably be OK. Citroen Peugeot to an oil LT something or other which is the same as the BMW stuff, but cheaper. Beamers usea similar ZF gearbox mechanics.
Citoens/Peugeots use exactly the same box
Esso ATF LT 711741
=> Audi Oil No. G 052162A1x
=> BMW Oil No. 8322 9407807x
=> Citroen Oil No. Z 000169756x
=> Jaguar Oil No. JLM 20238x
=> Mercedes Benz Oil No. A 0019892203x
=> Peugeot Oil No. Z 000169756x
=> Porsche Oil No. 999.917.547.00
or Transmax Z
also Q8 and Redline 4 fluids can be used.
b, actually doing it! Its a bugger. You need a big hex socket/key (10 or 12 mm) to fit the sump plug, got mine from Halfrauds.
Do it cold. You will only drain about 3 lit of the 7.5/8 lit capacity because alot sits in the torque converter. I believe some people have flushed more by draing from the cooler piping. Or you top it up, then drain again, several times over so you end up with nearl 90% new.
Topping it up is tricky - you have to get a drip set up to trickle it in as there does not appear to be a top not for filling (again the cooler pipes may be better) and wait unitl it trickles out of drain plug. Then warm up engine gearbox to 45deg and chack again (all on a level....)
Good luckAlfa Romeo 166 3.2 V6 24 '04 FL
HardwareBG Team member | PC компоненти | RC модели | Електронни цигари | Настолни игри
Comment
-
Хайде, честито и от мен и много безаварийни километри.
Ще споделиш ли как е вървежа?
Аз пък съм доволен, че отпадна още един конкурент за хубава 166, макар че като гледам тук пазара, май ще търся зад граница.Alfa Romeo 166 3.0 V6
Alfa Romeo GTV 2.0TS - няма я вече.
Comment
-
Вървежа е добър, приятен и плавен. Има доста сила, но не е като при ръчните скорости. Ако държиш на агресивно каране, превъртане на гуми и т.н. автомата не е за теб, ако искаш хубаво плавно ускорение и комфортно бързо возене по магистрала, тогава автоматът е супер. Само да попитам, защо си доволен, че отпадна още един конкурент?
Alfa Romeо 166 2.5 V6 Sportronic, EX: Lancia Lybra Comfortronic 5.20, Ex: Lancia Kappa Power Drive 5.20
Comment
-
ЗацепихПожелавам успех, нещо много кът са станали хубавите и пак са под въпрос, но с търсене винаги се намира. Като гледам, че си с GTV, май за теб най-добре 3.0 ръчни скорости.
Alfa Romeо 166 2.5 V6 Sportronic, EX: Lancia Lybra Comfortronic 5.20, Ex: Lancia Kappa Power Drive 5.20
Comment
-
Честито колега и добре дошъл в сектата. Да качиш снимки , че линка не е активен вече. Чакаме те на Итал ФестаSkoda Superb II 2.0TDI Laurin&Klement EX-Alfa Romeo 166 2.4 JTD '99 Edizione Sportiva EX-Volvo S80 2.5D Summum
EX-Alfa Romeo 33 1.3 Boxer
Comment
-
Първоначално публикувано от duronman Покажи съобщениеЗацепихПожелавам успех, нещо много кът са станали хубавите и пак са под въпрос, но с търсене винаги се намира. Като гледам, че си с GTV, май за теб най-добре 3.0 ръчни скорости.
Alfa Romeo 166 3.0 V6
Alfa Romeo GTV 2.0TS - няма я вече.
Comment
-
Първоначално публикувано от Fear Покажи съобщениеАми нали вече си взе хубава 166, т.е. когато се появи друга хубава на пазара, това означава, че ще я преследва един човек по-малко..
П.С. Викам скоро да си направим една метълска сбирка.
Ако ти е писано да се обесиш, няма да се удавиш
AlfaRomeo 155 1.8 TS 129 к.с. 1995 г., AlfaRomeo 166 2.4 JTD 140 к.с. 2002 г. , Volvo S60 2.4D Sport 163 к.с. 2008 г. - EX;
Opel Insignia ST 2.0 BiTurbo CDTI 194 к.с. 2014 г. (Алфа под прикритие)
Comment
Comment